Dagen som aldrig tog slut!

Jag tror att jag har haft världens längsta dag idag! Dock en bra sådan..
Halv sex flög jag upp ur sängen, pigg av bara fan och redo inför allt som skulle göras. Innan jag hade väckt Nathalie så hade jag hunnit göra iordning mej, städat och förberett för middan. När hon väl var uppe och vi skulle till dagis så hade jag hunnit med samtal och diverse sådana saker. På dagis pratade jag med personalen i säkert 40 minuter innan jag kom iväg. Sen blev det frukost-fika hos Malin. Sen vart det lunch med Laz. Sen hann jag ner till mamma för en fika och för mera samtal. Jag hann få ett riktigt gott besked också :)
Sen vart det att hämta Nattan på dagis och som vanligt så fastnade jag för att hjälpa alla ungar med bokstäver, siffror och fan allt vad det heter. Sen träffade vi Laz vid bussen för att snacka skit en stund. Sen åkte vi hem och gjorde ordning middan. Kristian kom och lämnade lucia saker som han glömde att lämna i söndags, stannade kvar tills Nattan hade duschat och hjälpte mej ut med mitt skrivbord som skulle kastas. När han gått och jag fått Nattan i säng så började jag möblera !!!! Så nu är vardagrsrummet som förbytt :)
Efter det strök jag Nathalies lucia linne och packade hennes "lucia-väska" inför imorgon. 
Sen hällde jag upp ett glas rött och satte mej med julkort som ska skickas till vänner och familj.
Sen kollade jag på vänner...

Och nu sitter jag här i sängen redo att sova! Förstår ni min dag!?!
Det känns som om jag inte har andats sen imorse, som om denna stund nu är den enda på hela dagen då jag slappnat av. Men fan vilken bra dag det blev :) Jag har skrattat, träffat underbara människor, Nathalie har varit på super humör och jag fick min vitlök till lunch. Jag är riktigt nöjd över idag..

Imorgon har lillan lucia på dagis, jag är mera nervös än vad hon är! Fullständigt hysterisk känner jag mej som springer runt och stryker lucia linnen och övar sånger till förbannelse. Efter denna jul och nyår så ska jag lägga mej i soffan och bara andas..

Inlägget om pepparkakshuset och bilder på MR.KIAN kommer imorgon istället.
Det blev jätte bra bilder Minnie, han är värsta modellen lill-skiten ;)

//Mamilillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0