Idol Eriks tjej var det pinsamaste jag sett!

Ni som såg idol finalen igår, snälla säg att ni håller med mej nu. Visst fan är det något fel på Eriks flickvän!?!
Det var ERIKS stund i rampljuset, det var HAN som krigat och slitit för att vinna idol, det var HAN som skulle stå och ta emot alla applåder och skrik från publiken. Att hon gick upp och kramade honom var jätte fint men sen skulle hon ha hoppat ner! Det var inte hennes sak att stå där uppe! Och som hon beteede sej då! Började klappa på honom, tittade ut mot publiken med en blick som om hon skulle ha vunnit idol, gosade in sej hos honom på scenen. Riktigt jävla pinsamt! Jag ville hoppa in i tv´n och slita ner henne därifrån, frustrerande av bara fan var det och jag blir så förbannad. Den stunden kommer han aldrig få tillbaka, han kommer aldrig kunna vinna idol igen. HON kommer alltid att vara den som gick upp och tog uppmärksamheten, HANS stund! Jävla pucko brudar det finns !!! Nu är det bara att hoppas att han vaknar upp och inser att det bättre för honom än någon hysterisk liten fjant! Pinsamt,ush så pinsamt!

Idag vaknade jag halv sju av Nathalie som klappade mej på pannan och förklarade att hon tyckte att jag skulle komma upp. Halv sju en lördag, det känns som om jag ska ha ett samtal med min dotter senare idag!!  Nu, ungefär 5 koppar kaffe senare så börjar jag vakna till liv och känner att jag kanske måste få mej på kläder och sluta hasa omkring i min pyamas. Tror att det blir en promenad med Lilo ute idag faktiskt, det är ruskigt fint väder!

Så här ville Nathalie lägga sej igår kväll. Lucia linnet på och händerna så som lucia har dom. Stumpan :)





Ett jätte grattis till min älskade syster yster som fyller år idag! Ett år närmare 40 din gamling ;) Älskar dej massor och hoppas att du har den bästa dan! Kommer att ringa och sjunga sen, stackars lilla Lotta!



Nu ska jag försöka få på mej kläder och sen ska det spelas memory :)

//Mamilillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0