Inkastade bilder


I brist på tid eftersom att Nathalie bara går mellan 9-15 nu under julen så kastar jag bara in lite bilder..
(Min data är fortfarande inte fixad!)

Underbara roliga mamma ordnade till ett lucia tåg hemma så hon, Nattan, Jesper ch Oliver "luccade" för mej, Laz och Danne. Jag har aldrig sett något liknande! :)



Jag, såååå sjuk med världens finaste lillebrollan!



Ny matta!! Jag är så fruktansvärt kär i färgen, hela rummet blev varmare och mjukare. Tack Mini för födelsedags presenterna ! Kommer skriva ett inlägg om den dagen senare för vilken dag vi hade!



Nathalie och jag gör pepparkakor till dom vi tycker om allra mest, många namn som ska upp i granen :) Duktig va hon min prinsessa ..



Man ser det inte på bilden men vi står och skakar som asp löv i kylan! Mari vägrar dessutom att släppa sin höst jacka :)



Efter lucia middan hos mamma så satte sej Nattan och spelade data spel. Att hon är framåt visste jag men att hon kan hantera en data själv kom som en chock. Hon byter spel själv, spelar alla spelen utan problem och det är inte lätta spel vissa av dom!! Nu går tiden alldeles för fort!!!! 



Mitt hjärta spelar rollen som bambi på hal is ;) Men jävlar va duktig hon är.. Nu prövar hon sej dessutom på att åka baklänges som morbror gör!



Min dotter som ska skydda sina julklappar in i det sista gömmer dom bakom granen så ingen tar dom!!! Det här är då momas försök till att rädda granen! Hehe..



Min underbara fina!



//Mamilillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0