Nedräkningen har börjat!

Hmm.. 4 bilder fick jag föra över innan nån konstig och väldigt lång text dök upp på skärmen och sen försvann allting. Imorgon ska jag till bibloteket och låna en massa böcker om datorer för nu får det räcka med att be om hjälp, jag ska ta och fixa detta själv! Jag glömde skriva det absolut viktigaste tidigare idag och det är att mamma fyllde 48 år igår!! 2 år till 50 mamma, då jävlar åker skinn brallorna på ;)
Som vanligt hos mamma så var det ur mysigt och vi åt massor med gott. Jag och Nathalie valde också att sova över för att slippa stressen hem och kunna umgås med mamma längre. Tre veckor sen vi sågs så vi behövde tiden tillsammans. Ett jätte grattis igen mamma !!!

Nu har nedräkningen börjat för Malin också och jag flyger 2 meter bara telefonen ringer! Hon är beräknad till den 17é så Celine kan komma precis vilken dag som helst nu och jag blir gudmor för tredje gången! Malin och Andres bestämde sej för att behålla mej som gudmor i familjen så jag får äran till både stora och lilla-syster, och jag var inte sen med att tacka nej! För er som fått frågan förstår vad det är jag pratar om, att det är en ära större än något annat. Att någon litar på än och värderar än så pass mycket att dom tilldelar än en speciell plats i deras barns liv. Det om något är mäktigt! Jag vet precis vem som blir gudmor till min nästa :)


Nathalie och hennes gudmor Malin. Fotot är från idag så ni ser hur nära det är till att Celine kommer!!

//Mamilillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0