Kan inte skriva det i bloggen ..

Vilken fredag det blev.. Idag var jag med om en av de sjukaste saker jag någonsin upplevt. En sån där upplevelse där man i flera timmar efteråt går runt och frågar sej själv om det verkligen hände eller om man inbillat sej.
Imorse när jag lämnade Nathalie på dagis så säger personalen till mej att tiden ändrats från tre till kvart över tre, och att vi inte ska vara där innan just för att barnen ska kunna fokusera sej. Okej sa jag ..
Tolv minuter över tre så kommer jag, Nattans pappa, hans tjej, Laz och moma in på dagis. När vi kommer in så märker vi att alla föräldrar redanär där, barnen springer runt och fotas. ALLT VAR KLART!!!
Dom hade redan haft sitt tåg för alla föräldrar vid tre!
Jag gick fram till personalen och det jag sa ska jag nog inte skriva här i bloggen, att säga att jag var arg vore att ljuga. Ursäkten hon hade var att dom blev klara tidigare än väntat och att det var så många föräldrar som kommit tre TROTS ATT DOM SAGT KVART ÖVER så då kände dom att dom kunde köra på!
Då har alltså alla barn fått sjunga inför sina föräldrar utom Nathalie! Mitt hjärta brister bara jag tänker på det..
Hon var så stolt när jag lämnade henne imorse att hon skulle få sjunga för oss och att hon skulle få visa sitt lucia tåg. Hon måste ju ha kommit in och letat efter oss med blicken för att inse att alla är där utom vi. Fy fan, jag känner att jag går sönder när jag tänker på det. Men nånting jag sa måste ha funkat för dom gjorde om hela tåget och alla sånger en extra gång så att vi kunde se liten som lucia i sitt tåg. Hon var så duktig! Min stolthet!
Men jag kan inte släppa det personalen gjorde, hur fan är dom funtade! På måndag när jag förhoppningsvis har lugnat ner mej så ska jag prata med personalen och få rätsida på det här för det är oacceptabelt.
Ush, jag kan inte äns skriva om det mera för ilskan sitter fortfarande i alldeles för mycket. Men vi fikade och så efteråt med liten på dagis så att hon kände att allting var okej och jag tror att hon mös av att ha oss allehopa där.

Må gud vara med den som skadar mitt barn på någe sätt..

Här är lite bilder från Nathalies lucia tåg :) Hennes andra...






¨


//Mamilillan


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka idioter! Hoppas att det gått bra att prata med dom idag och att det inte upprepas. Kram

2009-12-14 @ 14:50:34
URL: http://asamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0