Kan missbrukare inte bara flytta??

Men risk för att låta bitter och olycklig så la jag precis på telefonen med störningsjouren. Min granne här brevid har nu spelat teckno på högsta volym och bråkat med sin flickvän om vartannat i två timmar och det är en omöjlighet för mej att sova. Så nu väntar jag på att dom ska dyka upp så att jag får nån slags sömn innan jag ska upp igen. Det här är inte första gången jag förlorar sömn pga just dom grannarna och jag har faktiskt försökt att styra upp det själv en gång. Det jag inte hade räknat med var att han skulle öppna upp dörren påtänd, det misstaget gör jag inte igen. Missbrukare, ska dom hålla på med sån skit så kan dom väl bo nånstans där det inte stör eller påverkar? Är det för mycket att begära, att dom håller sån skit till sej själva? Nja, missbrukar grannen får jag leva med ett tag till verkar det som men nånting annat som ska flytta så är det min blogg. Det har funnits i tankarna ett tag men jag bestämde mej häromdagen att det får bli så vid års skiftet. Den här bloggen ska kopieras och sparas som ett minne till mej själv, sen kommer den att ligga kvar på nätet ett tag också. Men nya tag, nya krafter, nytt år och ny blogg blir det! Svårt att förklara men det känns som om jag är klar med den här, som om den tillhör något avslutat. Bättre ord än så hittar jag inte. Den här gången ska jag nog inte lägga ut adressen på facebook och såna saker heller utan de som hittar den hittar den, men det är ingen adress jag kommer att ge ut. Man kan aldrig ha kontroll på vilka som faktiskt läser bloggen (om man inte har lösenord på den så klart) men ett bättre humm om vilka som INTE läser kan man få. Jag är inte säker ännu, kanske lägger ut adressen överallt eller ingenstans.. Intressant ska det iallafall bli att få börja på nånting nytt :) Nu kan jag lika gärna kasta in en tvätt och dona med lite i Nathalies rum eftersom att jag ändå är vaken. Nu ska vi se hur lång tid dom tar på sej också.. //Mamilillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0