Klart jag har ballhet ;)

Nu sitter jag och Nathalie och tittar på "oso" och äter kiwi och bullar, en riktigt bra kombination :) Playhouse disney är den kanal som jag inte får ångest av att sätta Nattan framför, varje program är lärorikt och dom tar upp saker som hur man borstar tänderna, att man är snäll mot sina vänner, enkla fraser på engelska, klassisk musik, planeterna, djur arter.. Det är nog den enda kanalen som jag vill att hon ska sitta vid, alla andra barn program är ju ren skit. Kommer ni ihåg jul kalendern för något år sen? Pappan drack, mamman låg på psyket och sociala knackade på dörren för en utredning på ungarna. Jul kalendern.. Jag undrar vems ide det var att det skulle sändas överhuvudtaget och att mål gruppen var barn. Kan inte stå rätt till i ett sådant huvud.. Helgen som var har gått på räls och jag har fått igen en massa sömn vilket behövdes. Istället för att fira Marcus i fredags så hamnade vi hos Marre och spelade chigago halva natten. Jag vill bara påpeka detta (förlåt Laz !) Laz har spelat poker braaaaa länge och samma sak med Marre och Sebbe som var med. Men vem vann? JO JAG!!! Det är ironiskt att jag har spelat några gånger och dom i flera år, också att för dom var det blodigt allvar medan jag chansade hej vilt. Förmodligen handlade det om att dom druckit en massa rom och cola som jag vann, men jag tänker ha ballhet ändå som Laz kallar det och skryta av bara fan!
Nu ska Nattan läggas men bilder kommer komma upp alldeles snart :)

//Mamilillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0