Kommer när jag kommer..

Sitter hemma hos mamma och försöker få någon slags ordning på jul kaoset, har försökt att undvika stressen men gud vill annat tydligen. Brist på bloggande som det är nu och kommer att vara ett tag till beror på ett elakt virus på min data som jag inte förstår mej på, men så fort Laz har tid att ordna till det så kommer jag igång igen :) Löjligt det låter men jag saknar bloggandet, kvällarna med en kopp kaffe och mitt skrivande. Alla unnar vi oss något och det är det jag unnar mej själv, tiden då inget annat får ta plats.
Att skriva om allt som hänt sen jag skrev sist är en omöjlighet då det händer saker hela tiden, juletider ni vet..
Julklapps-letande, äventyren med Laz, Malins nya bebis som kom ut frisk som en nötkärna fast en fruktansvärd förlossning, pyntandet hemma, ikea med Mini och mamma, Lucia tåget mamma höll i...
Aa det är mycket mycket och bilder har jag tagit till fördärvelse!

Ska inte sitta vid datan nu heller eftersom annat tar tid och plats.
Men jag kommer tillbaka när jag kommer tillbaka liksom ;)
Ska tjata och gnälla tills Laz ger upp och datan räddas!

//Mamilillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0