Kränkande lagen

Vissa sitautioner skulle jag kunna betala för att hamna i igen. Som idag.. Jag låg i soffan hos mamma och vek mej dubbel över henne, Nathalie och Jesper som pyntar granen. Vilken syn! Nathalie som använder glittret som sin boa, mamma försöker rädda julkulorna och Jesper står hängd över fotöljen som en riktig tonåring, totalt ointresserad av gran, jul eller mamma. Det är svårt att förklara scenerna som uppstår i min familj men alla som känner oss förstår. Jag tog en massa bilder och dom ska in dom med men blogg sidan strular, kan inte sätta in av någon anledning. Får ta det när det kommer.. Så om dagis ... I måndags på morgonen när jag kliver in på dagis så går jag fram till en av personalen på hennes avdelning för att komma överens om en tid ang. problemet kring lucia. Jag hann nämna ordet lucia och hon ställer sej och gapar om sej själv i 20 minuter. Om att hon jobbat över, att hon ställer upp, att hon har mycket, att jag var för sårbar som tar det så här, att det ingår i livet.. Jag var i chocktillstånd! Hur kan man bemöta föräldrar på det här sättet? Hur kan man ställa sej och gapa framför barnen? Hur har hon mage att prata till mej på det sättet, va fan tror hon att jag är? Jag tänker inte skrva om det så mycket mera nu innan det är klart men jag kan väl lugnt påstå att jag inte är klar med just henne än. Jag har mitt barn i den förskolan och kräver kompetent personal! Nu blir det att läsa om kränkande lagen eftersom att det är vad dom utsatte min dotter för på lucia. Tack älskade syster yster för all vägledning i detta! Nu ska jag lägga mej för imorgon bitti blir det av till ikea :) //Mamilillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0