Några speciellt utvalda personer :)

Redan inatt så förstod jag att ideen av att vakna utvilad bara var att glömma. Nathalie har hostat, snorat och gråtit hela natten igenom så jag har legat på hel spänn redo att ingripa. Några minuter lite här och var fick jag sova innan det var dags igen och jag pendlade mellan empati och frustration. Nu ligger hon ner bäddad i soffan och myser med Lilo. Denna förbannade katt visade sej bli en riktig vän till liten :)
Fan att kamerans batterier är slut!!

Om hon blir piggare sen så tänkte jag baka pepparkakor, ätbara men också såna vi ska ha i granen. Vi ska ha våra bokstäver i granen och sen får några speciellt utvalda personer ha sin bokstav de också. Jag vet att det var uppskattat förrra året så det är en jul tradition jag vill fortsätta med. Jag tror att det finns bilder på dom pepparkakorna, om jag hittar så sätter jag in..

Nu ska jag få tag på läkare och sen blir det att öva lucia sånger inför luciatåget på dagis på fredag :) Min hjärta velar mellan att vara tomte gumma och lucia, oavsett så kommer hon vara vackrare än vackrast i ledet !

//Mamilillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0