Paus från omvärlden

Känns som evigheter sen jag skrev men jag har verkligen inte haft någon lust till att blogga, kolla facebook, andras bloggar.. Det vart en oplanerad paus från insynen till andra människor och andra människors insyn till mej. I söndags åkte jag till mamma och skulle fira lucia vilket vi gjorde men att jag skulle vara kvar i två dagar var inte riktigt det jag hade tänkt. Om jag skulle skriva om allt sen dess fram tills idag så skulle jag få sitta halva natten vilket jag absolut inte tänker göra så det blir att sätta in bilder istället..

Det jag däremot inte kan sätta in i bilder är att just i detta nuet så befinner sej min älskade Malin och hennes man på förlossningen! Vi tog en morgon fika imorse och ett varv i kista galleria, redan då hade hon värkar men inga panik artade. Efter ett par timmar och då utan mej så kom det igång på riktigt och nu föds allas våran lilla Celine :) Så nu sitter jag på hel spänn och väntar på att mobilen ska pipa till, få höra att allt gått bra med både mamma och bebis. Att ringa och ha sej har jag förbjudit, jag anser att tiden på bb är till för familjen. Vi andra får gott vänta på att dom samlat sej, kommit hem och till ro och har orken till att träffa människor eller plocka upp luren. Men längtar gör jag, att få hålla sessan i gudmors famn för första gången :)

En annan sak som inte heller kan sättas i bilder är hur förskole sitautionen fortsatte.. Nu ska jag försöka leta upp en försvunnen astma medicin så skriver om det imorgon. Då kommer också bilder :)

//Mamilillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0