Synen börjar svika..

Med tanke på klockan och att jag har massor att göra imorgon så blir det bara några rader för att kunna sova sen. Jag och Nathalie var hos Minnie på förmiddan och tog död på några timmar. Det var riktigt länge sen vi sågs och ännu längre sen Nathalie träffade henne så det var på tiden. Nästa gång måste vi se till att Nova är hemma också så att jag får träffa mitt charm troll. Det är ett krigande för två familjer att hitta en och samma tid som funkar för alla att ses, näst intill omöjligt men vi måste blir bättre lik förbannat!
Tog en massa fina kort på Kian som för övrigt har blivit så stor, 6 hela månader är han lillskiten som vi väntade i evigheter på. Att tiden bara flyger förbi...
Bilderna sätter jag in imorgon för min syn börjar svika mej nu. Alldeles för trött..
Kommer bilder på Nattans älskade pepparkaks hus också, och historien om den! Hon ska få höra när hon blir stor kan jag lova och hon kommer stå i skuld till mej den lilla! ;)

En bra dag har jag och trollungen haft :)

//Mamilillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0